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[Soon™]Warlords of Draenor


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211 risposte a questa discussione

#1 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

  • GRULLINO
  • 64.638 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:27

Mi sono accorto che non c'era ancora un topic e stanno iniziando a uscire articoli ecc. :sisi:

 

 

la beta è prossima :sisi:

 

 

trailer

 

 

trailer uscito oggi sul boost liv 90

 

 

 

 

poi uppo qualche articolo preso da mmo e sarcazzi

 

 

 

silvercoso giochi ancora te?


La figa non si shara cit.

Se per giocare devi essere trollato alzati e ragequitta

 

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#2 Nex

Nex

    Schiavo

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  • 19.500 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:29

Ma metti il titolo per esteso, IDIOT
Then I went to my pretty rose tree / To tend her by day and by night / But my rose turned away with jealousy / And her thorns were my only delight...

#3 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

  • GRULLINO
  • 64.638 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:30

Cosa ti cambia? :poker: se uno usa il tasto cerca cerca anche all'interno del topic

La figa non si shara cit.

Se per giocare devi essere trollato alzati e ragequitta

 

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#4 Nex

Nex

    Schiavo

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  • 19.500 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:32

E all'interno del thread dove l'hai scritto? IDIOT
Then I went to my pretty rose tree / To tend her by day and by night / But my rose turned away with jealousy / And her thorns were my only delight...

#5 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

  • GRULLINO
  • 64.638 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:33

Warlords of draenor
World of warcraft


contento?

Messaggio modificato da Berling il 10 marzo 2014 - 12:34

La figa non si shara cit.

Se per giocare devi essere trollato alzati e ragequitta

 

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#6 Nex

Nex

    Schiavo

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  • 19.500 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:35

Se fossi un moderatore ti avrei già chiuso il thread per via del titolo.
Then I went to my pretty rose tree / To tend her by day and by night / But my rose turned away with jealousy / And her thorns were my only delight...

#7 Futura12

Futura12

    Grullino

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Inviato 10 marzo 2014 - 12:36

Per fortuna non lo sei :trollface:

Siamo stufi dei vari Saveri in giro per i forum.


Intel Core i7 2600k @4.5Ghz 1.24v cooled by Mugen II - AsRock Z68 Ex3 Gen3 - 16Gb Corsair L.P White  -Amd Radeon 6950 2Gb@1536SP -EnermaxPro82+ 525w & CM690- 4Tb Storage with 150Gb Raid0 & ForceGT 120Gb - Asus VE276Q 27''


#8 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

  • GRULLINO
  • 64.638 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 12:38

Eh già perché sul ds aprire topic con un titolo non correlato al tema del topic è una novità :poker:

Io l'ho solo abbreviato.
Supercoso se Lurki puoi editare in warlords of draenor così nex è contento?

La figa non si shara cit.

Se per giocare devi essere trollato alzati e ragequitta

 

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#9 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

  • GRULLINO
  • 64.638 Messaggi:

Inviato 10 marzo 2014 - 13:23

discussione sull'healing

 


 

Warlords of Draenor Dev Watercooler: Building Healthy Gameplay

Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
healthygameplay1.jpg

Last week, we talked about squishing stats and pruning unnecessary complexity as part of our ongoing design goals for World of Warcraft: Warlords of Draenor. This time, we'll look at a few topics all related to one vital element: health.

Player Health and Resilience
In the next expansion, we’re planning several interconnected changes designed to provide better-tuned gameplay for healers and improve the healing dynamic in PvP.

The high amount of base Resilience and Battle Fatigue in Mists of Pandaria currently causes characters to feel much weaker in PvP than they do in PvE. To address this disparity, we’re approaching Warlords of Draenor with the goal of shrinking that gap as much as possible. To reduce dependence on Resilience, we needed to increase player survivability against other players, and we chose to do this by essentially doubling (post-squish) player health.

healthygameplay2.jpg

On its own, that increase in health would make players more survivable in the world at large, so we’re also increasing creature damage and the effectiveness of healing spells to balance things out. The net result of these changes is that individual attacks will knock a smaller chunk off of a player’s health pool in PvP, but your survivability in PvE won’t be affected.

Doubling player health gave us room to reduce Resilience and Battle Fatigue, but our goal was to be able to remove them entirely. In order to achieve that, we’re also reducing PvP spike damage across the board by lowering Critical Damage and Critical Heals to 150% of their normal effect (down from 200%).

Our hope is that these changes allow us to reduce Base Resilience and Battle Fatigue to 0%. It’s possible that we’ll still find a need for some minor amount of Base Resilience and/or Battle Fatigue, and we’ll be testing these changes extensively and adjusting as needed.


Retuning Healing Spells

One of our goals for healing in Warlords of Draenor is to tone down the raw throughput of healers relative to the size of player health pools. Currently, as healers and their allies acquire better and better gear, the percentage of a player’s health that any given heal restores increases significantly. As a result, healers are able to refill health bars so fast that we have to make damage more and more “bursty” in order to challenge them. Ideally, we want players to spend some time below full health without having healers feel like the players they’re responsible for are in danger of dying at any moment. We also think that healer gameplay would be more varied, interesting, and skillful if your allies spent more time between 0% and 100%, rather than just getting damaged quickly to low health, forcing the healer to then scramble to get them back to 100% as quickly as possible.

healthygameplay3.jpg

To that end, we’re buffing heals less than we’re increasing creature damage. Heals will be deliberately less potent compared to health pools than before the item squish. Additionally, as gear improves, the scaling rates of health and healing will now be very similar, so the relative power of any given healing spell shouldn’t climb so much over the course of this expansion. For those concerned about what this means for raiding, don’t worry—we’re taking all of these changes into account when designing Raid content for Warlords of Draenor.

It’s also important to note that spells that heal based on a percentage of maximum health are being effectively buffed by the massive increase to player health pools, so we’re lowering those percentages to offset the effect. That may make them appear to have been nerfed—however, the net result is that those percentage-based heals stay about the same as before relative to other heals.

All of these changes apply to damage-absorption shields as well. Additionally, we're toning down the power of absorbs in general. When they get too strong, absorption effects are often used in place of direct healing instead of as a way to supplement it. We will, of course, take these changes into account when tuning specializations that rely heavily on absorbs, such as Discipline Priests.

We also took a look at healing spells that were passive or auto-targeted (so-called "smart" heals).

We want healers to care about who they're targeting and which heals they're using, because that makes healer gameplay more interactive and fun. To that end, we're reducing the healing of many passive and auto-targeted heals, and making smart heals a little less smart. Smart heals will now randomly pick any injured target within range instead of always picking the most injured target. Priority will still be given to players over pets, of course.

Another of our goals for healing in this expansion is to strike a better balance between single-target and multi-target healing spells. We've taken a close look at the mana efficiency of our multi-target heals, and in many cases, we're reducing their efficiency, usually by reducing the amount they heal. Sometimes, but more rarely, raising their mana cost was a better decision. We want players to use multi-target heals, but they should only be better than their single-target equivalents when they heal more than two players without any overhealing. This way, players will face an interesting choice between whether to use a single-target heal or a multi-target heal based on the situation.

Finally, we're removing the low-throughput, low-mana-cost heals like Nourish, Holy Light, Heal, and Healing Wave, because we think that while they do add complexity, they don’t truly add depth to healing gameplay. (We’re also renaming some spells to re-use those names. For example, Greater Healing Wave is being redubbed Healing Wave.) However, we still want healers to think about their mana when deciding which heal to cast, and so the mana costs and throughputs of many spells are being altered to give players a choice between spells with lower throughput and lower cost versus spells with higher throughput and higher costs. Here are some examples from each healer class:

healthygameplay4.jpg

Druid Higher Efficiency: Healing Touch, Rejuvenation, Efflorescence
Druid Higher Throughput: Regrowth, Wild Growth

Monk Higher Efficiency: Soothing Mist, Renewing Mist
Monk Higher Throughput: Surging Mist, Spinning Crane Kick

Paladin Higher Efficiency: Holy Light, Holy Shock, Word of Glory, Light of Dawn
Paladin Higher Throughput: Flash of Light, Holy Radiance

Priest Higher Efficiency: Greater Heal, Circle of Healing, Prayer of Mending, Holy Nova (new Discipline-only version), Penance
Priest Higher Throughput: Flash Heal, Prayer of Healing

Shaman Higher Efficiency: Healing Wave, Riptide, Healing Rain
Shaman Higher Throughput: Healing Surge, Chain Heal

All of this discussion of efficiency may cause most healers to start worrying about mana regeneration and their mana pool. To allay those concerns, we’ve increased base mana regen a great deal at early gear levels, while having it scale up less at later gear levels. This will make all of these changes play well even in early content such as Heroic Dungeons and the first tier of Raid content, and also play well in the final Raid tier without mana and efficiency becoming irrelevant due to extremely high regeneration values.

That’s a lot of big changes for healers: reduced throughput, more triage, less powerful “smart” heals, weaker absorbs, fewer spells, and a new focus on efficiency decisions. We’re confident that we can apply lessons learned from previous expansions to make this the best healer experience yet: more dynamic, engaging, non-punishing, and frankly a lot more fun.


Instant-Cast Heals

healthygameplay5.jpg

Over time, healers have gained a bigger and bigger arsenal of heals that they can cast while on the move, which removes the inherent cost that movement is intended to have for them, while also limiting players’ ability to counter healing in PvP. This left silences and crowd control (which we’re trying to curb—see "Pruning the Garden of War") as the only ways to actually limit an enemy player's healing output. We're still preserving the option to instantly heal, but are reducing the number of instant-cast healing abilities overall. Here are some examples:

Druid
  • Wild Growth (Restoration) now has a 1.5-second cast time.

Monk
  • Uplift (Mistweaver) now has a 1.5-second cast time.

Paladin
  • Eternal Flame and Word of Glory now each have a 1.5-second cast time when specced Holy.
  • Light of Dawn now has a 1.5-second cast time.

Priest
  • Cascade, Divine Star, and Halo now each have a 1.5-second cast time.
  • Prayer of Mending now has a 1.5-second cast time.

All of these changes taken together are intended to make gameplay more consistent between PvE and PvP, and invigorate healers with more dynamic gameplay.

These are only some of the many changes that you’ll be seeing as we continue development, and what we’ve shared so far is only one piece of a much larger puzzle. We hope that as we share more with you here, on the official site, the forums, and on Twitter, you’ll get a good understanding of what’s to come in Warlords of Draenor and the direction we’re working toward. As always, keep in mind that any of this information could change over the course of the testing process. We look forward to seeing your constructive feedback!

 

 

riassunti per chi non ha cazzi di leggere:

 

 

le cure instant diventano a cast

più vita per tutti e cure che non curano più tantissimo(classico pally che critta la cura e rifulla :asd: un tank con 2% vita)


La figa non si shara cit.

Se per giocare devi essere trollato alzati e ragequitta

 

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#10 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

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Inviato 11 marzo 2014 - 10:50

H3iR58S.jpg

 

 

uscita prevista autunno :lol:

 

uscirà a novembre cristo :lol:

 

 

i prezzi :chan:

 

44 la standard ma sono fuori :poker:


La figa non si shara cit.

Se per giocare devi essere trollato alzati e ragequitta

 

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#11 Nex

Nex

    Schiavo

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Inviato 11 marzo 2014 - 11:41

Sei fuori tu se lo compri in Italia...
Then I went to my pretty rose tree / To tend her by day and by night / But my rose turned away with jealousy / And her thorns were my only delight...

#12 SilverFreak

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    Schiavo

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Inviato 11 marzo 2014 - 12:17

Presente...si gioco ancora :asd:
Cmq nel preorder digitale ti danno subito il boost al 90 di un pg a scelta (se quel pg è almeno al lvl 60 ti danno anche le professioni al max). Con la Deluxe anche anche la Mount volante.
Io nel fine settimana preordino la standard..cosi mi porto su un dudu healer che in gilda ne abbiamo bisogno :pua:

#13 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

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Inviato 11 marzo 2014 - 12:24

Presente...si gioco ancora :asd:
Cmq nel preorder digitale ti danno subito il boost al 90 di un pg a scelta (se quel pg è almeno al lvl 60 ti danno anche le professioni al max). Con la Deluxe anche anche la Mount volante.
Io nel fine settimana preordino la standard..cosi mi porto su un dudu healer che in gilda ne abbiamo bisogno :pua:

 

 

guarda che per wod torno quasi sicuro e mi servirà una gilda :sisi:

 

 

io pensavo di novantare un dudu e farmelo heal/hastopollo :sisi:

 

 

quasi quasi tornerei un pò prima e mi prendo il boost cosi per familiarizzare con il nuovo pg

 

 

Sei fuori tu se lo compri in Italia

 

 

 

boh farò come per l'exp di diablo che l'ho preso a metà prezzo. Ho solo linkato il prezzo ufficiale


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#14 SilverFreak

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Inviato 11 marzo 2014 - 13:06

guarda che per wod torno quasi sicuro e mi servirà una gilda :sisi:

 

 

io pensavo di novantare un dudu e farmelo heal/hastopollo :sisi:

 

 

quasi quasi tornerei un pò prima e mi prendo il boost cosi per familiarizzare con il nuovo pg

 

 

 

 

 

boh farò come per l'exp di diablo che l'ho preso a metà prezzo. Ho solo linkato il prezzo ufficiale

 

Sei sempre nella mia... tranquillo che non ti butto fuori :asd:



#15 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

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Inviato 11 marzo 2014 - 13:17

sai ultimamente non ho niente a cui nerdare e l'hype dovuto a wod è tanto :pua: finisce che sfreezo :pua:


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#16 Nex

Nex

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Inviato 11 marzo 2014 - 14:00

Io aspetto.

Il rilascio a fine anno mi ha sopreso parecchio. Speravo in un'uscita estiva.

Pazienza.

Mi piacerebbe giocare con voi, ma sono già nella mia gilda storica sul server Terenas PvE.

Anche se lasciassi il gruppo non avrei nessuna intenzione di pagarmi il transfer (ho 10 PG sul server).
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#17 Berling

Berling

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Inviato 11 marzo 2014 - 14:27

i tempi della blizz come sempre sono biblici

 

 

avevano detto a fine cata che non avrebbero mai più fatto l'errore di far passare un anno tra l'ultima patch di un exp e la successiva perchè sapevano che è frustrante per i player e la gente freeza.

 

 

A inizio mop erano partiti bene con una patch ogni 3 mesi poi come sempre si sono persi lungo il tragitto :pua:

 

 

Nex volendo ogni tanto si potrebbe fare ista o raid insieme visto che hanno implementato da qualche tempo i party cross server.

Comunque hai fatto bene a non spostarti su uno dei server italiani, sono un troiaio assurdo :pua:


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#18 Nex

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Inviato 11 marzo 2014 - 14:31

Avevo letto della funzione cross-server, ma funziona anche fra realm PvP-PvE?
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#19 Berling

Berling

    IL NANO DI POMIGLIANO

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Inviato 11 marzo 2014 - 14:33

per quanto riguarda raid/ista si

 

 

Non è compatibile le zone di leveling condivise perchè giustamente su un server pvp si può venire uccisi da altri player mentre si livella cosa che su un pve non accade


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#20 SilverFreak

SilverFreak

    Schiavo

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Inviato 11 marzo 2014 - 17:36

Con oQueue volendo se hai un amico in un altro reame puoi joinarlo e, mentre mia madre succhia cazzi, aiutarlo per quest e levelling... :asd:

 

Cmq si..concordo sul fatto che i server italiani (Pozzo e Nemesis) sono un troiaio di bambini e gente che non sa giocare... ma purtroppo i miei amici sono voluti andare li a tutti i costi e mi è toccato anche a me :pua:

 

In ogni caso se hai 10PG in quel reame tienili la..anche perchè il transfer è a pagamento e costicchia un po'